Klacht of compliment
Klachten
Binnen het gezondheidscentrum horen we graag van onze cliënten als zaken niet lopen zoals verwacht of afgesproken. U kunt met uw opmerkingen of klachten dan ook bij iedere zorgverlener aan kloppen. Schroom niet om zaken met hen te bespreken. Vaak lucht een gesprek al enorm op. De zorgverleners nemen graag de tijd voor u om uw klachten of vragen te bespreken. Vind u het lastig om het te bespreken? Vraag dan iemand uit uw omgeving om u hierbij te helpen.
Klachten over zorgverleners en/of hun medewerkers
Iedere zorgverlener en medewerker binnen ons centrum is werkzaam is binnen een eigen zelfstandige praktijk. Iedere praktijk heeft zijn eigen klachtenregeling, dit wordt veelal zo afgesproken binnen de eigen beroepsgroep. Mocht het niet lukken om in een gesprek tot een oplossing te komen dan kunt u een formele klacht indienen bij de klachtenregeling van de betreffende beroepsvereniging. De contactgegevens treft u hier aan.
Klachten over stichting SESA
Als u een klacht of opmerking heeft over de medewerkers van de stichting die het gezondheidscentrum faciliteert (de SESA) of over werkzaamheden/activiteiten die vanuit de stichting worden georganiseerd (bijv de website en het Heelkommentaar), dan kunt u dit bespreken met de secretariaat van de stichting om tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken dan wijzen we op de interne klachtenregeling van de SESA. Als u dit wilt kunt u het klachtenformulier invullen. Dit formulier wordt aan de klachtencommissie opgestuurd, zij zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen. Het klachtenformulier van de SESA vindt u hier en de klachtenregeling van de SESA hier. U kunt het ook uitgeprint krijgen.